هود آشپزخانه مخفی دهانه مکش 12س

kitchen Hood

از {{model.count}}
4,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
کشور سازنده
کشور سازنده را انتخاب کنید.
جنس
جنس را انتخاب کنید.
وزن
وزن را انتخاب کنید.
صدا
صدا را انتخاب کنید.
دور موتور
دور موتور را انتخاب کنید.
دهانه مکش
دهانه مکش را انتخاب کنید.
محل نصب
محل نصب را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هود آشپزخانه در بازرگانی خموشی تولید میشود. بازرگانی خموشی بیش از دو دهه است که در زمینه ی تولید انواع هواکش های صنعتی فعالیت دارد. هود خانگی  نیز یکی از تولیدات این واحد صنعتی است. هود آشپزخانه مخفی که در بازرگانی خموشی تولید میشود، کاملا منطبق بر تکنولوژی روز ساخته میشود و بدلیل خصوصیات بسیار خوبی که دارد توانسته است سهم خوبی از بازار هدف را به خود اختصاص دهد. هواکش آشپزخانه یا هود آشپزخانه خموشی از لحاظ مشخصات فنی بسیار درجه یک است و به همین دلیل بسیار مورد توجه افراد مختلف از جمله ساختمان ساز ها، معماران و مخصوصا خانمهای خانه قرار گرفته است. در عکس زیر دکوراسیون آشپزخانه بسیار شکیل و زیبا را ملاحظه میکنید که هود آشپزخانه مخفی که در بازرگانی خموشی تولید شده است در آن استفاده شده است.

هود آشپزخانه مخفی دهانه مکش 12س

همانطور که در عکس نشان داده شده است بدون اینکه دکوراسیون آشپزخانه بدلیل استفاده از هود، نا زیبا شود و بدون اینکه فضای کابینت اشغال شود، بدون صدا با مکش بالا و بسیار پرقدرت، انواع آلودگی، دود، بو و بخار و ..... به بیرون هدایت میشود. 

پر فروش ترین هود آشپزخانه چه مشخصات فنی دارد؟

  • هود آشپزخانه مخفی خموشی یک نوع دستگاه اگزاست فن کوچک است که در پشت بام قرار میگیرد و به همین دلیل فضای آشپزخانه و کابینت را اشغال نمیکند.
  • هود مخفی آشپزخانه بدلیل اینکه در پشت بام نصب میشود، هیچ نوع صدایی از آن درون آشپزخانه شنیده نمیشود.
  • دارای موتور بسیار قوی بوده و با سرعت 3000 دور در دقیقه کار میکند و انواع دود، بخار، بو و آلودگی را مکش میکند و از طریق لوله ی هواکش آشپزخانه، به خارج از محیط هدایت میکند.
  • دهانه مکشی که هوای آلوده از آن خارج میشود 12 سانتی متر است بنابراین از یک حفره ی بسیار کوچک، حجم عظیمی از بو، دود، بخار و هوای آلوده به خارج، منتقل میشود.
  • مشخصات دقیق فنی هود آشپزخانه خموشی، در قسمت مشخصات فنی، دقیق ذکر شده است و کاربران گرامی میتوانند با مراجعه به آن قسمت اطلاعات خوبی از این نوع هود بدست بیاورند.

هود آشپزخانه مخفی دهانه مکش 12س-1

قیمت پر فروش ترین هود آشپزخانه مخفی

هود آشپزخانه که در بازرگانی خموشی تولید میشود کاملا مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده میرسد و به همین دلیل جزء دسته ی هود آشپزخانه پر فروش و  ارزان قرار گرفته است. مصرف کننده با خرید این هود میتواند یک هود پر قدرت، بیصدا و بدون حجم در کابینت را با قیمت ارزان نسبت به هود های موجود دربازار تهیه کند و سالیان سال از آن استفاده کند.

برای خرید هود مخفی با مشاوران بازرگانی خموشی تماس بگیرید تا با برخورداری از مشاوره ی تخصصی رایگان قبل از خرید، یک انتخاب اگاهانه و هوشمند انجام دهید و فضای آشپزخانه و منزل خود را براحتی و با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، تهویه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...