هود آشپزخانه مخفی دهانه مکش 15س

kitchen Hood

از {{model.count}}
4,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
کشور سازنده
کشور سازنده را انتخاب کنید.
جنس
جنس را انتخاب کنید.
وزن
وزن را انتخاب کنید.
صدا
صدا را انتخاب کنید.
دور موتور
دور موتور را انتخاب کنید.
دهانه مکش
دهانه مکش را انتخاب کنید.
محل نصب
محل نصب را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هود آشپزخانه ارزان و قوی شیئی است که در هر آشپرخانه ای مورد نیاز میباشد. گاهی مواقع برای خرید هود آشپزخانه، قیمت هود، از عوامل مهم انتخاب هود میباشد. قیمت هود هایی که الان در بازار موجود میباشد بسیار گران است و وبسیاری از افراد قادر به خرید هود نمیباشند. همچنین بسیاری از هود هایی که الان در بازار موجود میباشد، بعلت نداشتن موتور قوی و عدم استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت، از قدرت مکش بالایی برخوردار نبوده و با صدایی که از خود تولید میکند باعث رنجش افراد ساکن در منزل میشود. بازرگانی خموشی با بیش از دو دهه تخصص و تجربه در زمینه تولید انواع هواکش صنعتی و خانگی، اقدام به تولید هود آشپزخانه ارزان، قوی و بیصدا نموده است. همانطور که در عکس زیر مشاهده میشود هود تولیدی بازرگانی خموشی، هیچ فضایی از کابینت را اشغال نمیکند و کابینت بالای اجاق گاز کاملا برای موارد دیگر قابل استفاده میباشد.

 هود آشپزخانه مخفی دهانه مکش 15س

خرید هود ارزان، قوی و بیصدا

خرید هود ارزان قیمت، قوی و بیصدا یکی از اهداف تمامی افرادی است که اقدام به ساخت یا خرید خانه ویلایی یا آپارتمان میکنند. ما به شما خرید هود ارزان و قوی از بازرگانی خموشی را پیشنهاد میکنیم. مهندسین و متخصصین بازرگانی خموشی با بیش از دو دهه تجربه و تخصص در این امر با به بکار بردن بروز ترین تکنولوژی، اقدام به ساخت قوی ترین هود آشپزخانه نموده اند. هود آشپزخانه خموشی جزء پرفروش ترین هود آشپزخانه میباشد. هودی که از بازرگانی خموشی خریداری میشود مستقیما از کارخانه، به مشتری تحویل داده میشود. لذا با کمترین قیمت تمام شده به دست مشتری میرسد.

مشخصات فنی هود ارزان و قوی

1- در پشت بام نصب میشود و هیچ فضایی از آشپزخانه و کابینت را اشغال نمیکند.

2- موتور این هود با سرعت 3000 دور در دقیقه کار میکند. که در نوع خود بسیار پر قدرت است.

3- جنس این هود از فلز گالوانیزه بوده که در برابر برف و باران مقاوم است.

4- دهانه ی مکش این هود 15 سانتی متر میباشد که بو، دود و بخار و .... از طریق یک لوله ی هواکش کوچک از آشپزخانه به پشت بام هدایت میشود.

5- بدلیل اینکه هود در پشت بام نصب میشود هیچ صدایی از هود در آشپزخانه، شنیده نمیشود.

مشاوره رایگان قبل از خرید هود آشپزخانه

کاربران گرامی قبل از خرید هود، میتوانند با مشاوران متخصص بازرگانی خموشی تماس گرفته و با توجه به فضای آشپزخانه و میزان مکشی که مد نظرشان هست، هود آشپزخانه مناسب فضای خود را انتخاب نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...